top of page
İlke Çollü
Editör
Admin
Diğer Eylemler
Profil
Katılma tarihi: 18 Mar 2024
Mesaj (351)

26 Ağu 2024 ∙ 1 dk.
Marm Assistance, ECCCSA 2024’ün Finalistleri Arasında Yerini Aldı.
Marm Assistance, müşteri hizmetleri alanında gösterdiği üstün performans ve yenilikçi çözümlerle European Contact Centre & Customer...
28
0

13 Ara 2023 ∙ 1 dk.
Derneğimizin Yeni Üyesi Marm Assistance
Sektörde yenilikleri başlatan bir vizyonla hareket eden Marm Assistance, kalite standartlarını ve müşteri deneyimini ön planda...
6
0

20 Kas 2023 ∙ 1 dk.
Yönetim Kurulu Başkanımız Banu Hızlı, Call Centre Management Association (CCMA) Daveti Üzerine Londra’da 9 Ülkenin Dernek Yöneticisiyle Bir Araya Geldi
Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği olarak ülkemizi temsilen toplantıya katılan Yönetim Kurulu Başkanımız Banu Hızlı,...
3
0
bottom of page