03 Kasım 2008 tarihinde kurulan ÇMD birinci yılını doldurdu. Kuruluşumuzdan bu yana gerçekleştirdiğimiz faaliyetler ve projelerle hedeflediğimiz referans kuruluş olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.
Geçtiğimiz bir yılda neler yaptık;
Kasım 2008; Dokuz kurucu üyenin bir araya gelmesiyle kurulduk,
Aralık 2008; İlk Olağan Genel Kurul Toplantımızı gerçekleştirdik,
Aralık 2008; Yönetim Kurulumuzu ve derneğimizin organlarını belirledik,
Ocak 2009; Kuruluşumuzu ve misyonumuzu paylaşmak üzere basın toplantısı düzenledik,
Şubat 2009; Öncelikli hedeflerimizi belirledik ve çalışma gruplarımızı oluşturduk,
Mart –Nisan 2009; Çalışma gruplarımız ilk toplantılarını gerçekleştirdi ve yol haritalarını oluşturdu,
Haziran 2009; Uzman Personelimiz göreve başladı,
Haziran 2009; “Call Center Magazine” dergisi ile ÇMD Bülteni için anlaşma yaptık,
Haziran 2009; Sektör standartlarını belirlemek üzere ön çalışmalara başladık,
Ağustos 2009; Call Center Magazine ÇMD Bülten’in ilk sayısını çıkardık,
Ağustos 2009; Yedi yeni üye kurumun katılımıyla büyümeye devam ettik,
Ağustos 2009; T.C Ulaştırma Bakanlığı ile sektör sorunlarımızı paylaşmak üzere ilk görüşmemizi gerçekleştirdik,
Eylül 2009; T.C Ulaştırma Bakanlığı ile ikinci görüşmemizi gerçekleştirdik ve birlikte yürüteceğimiz çalışma programı üzerinde konuştuk,
Ekim 2009 ; Call Center Magazine ÇMD Bülten’in ikinci sayısını çıkardık,
Ekim 2009; Call Center Fuarı ve Konferansı Etkinliğinde fuar katılımcısı olarak yer aldık,
Ekim 2009; ÇMD Gelişim Akademisi Projesinin lansmanını yaptık ve 2010 itibariyle hayata geçirmek için çalışmalara başladık.