Çağrı Merkezleri Derneğinin Yönetim Kurulu Toplantısı genel katılıma açık olarak Dernek merkezinde gerçekleşti ve toplantıdada Derneğin 2014 yılı gündemdeki konularla ilgili gelişmeler aktarılarak bilgi alıverişinde bulunuldu. Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Toplantısının en önemli gündemleri arasında nitelikli insan kaynağı konusunda yaşanan sıkıntılar ve öneriler, sigortacılık ve bankacılık sektörlerinde verilen çağrı merkezi hizmetlerinin kapsam olarak genişletilmesi ihtiyacı, bankacılık sektörüne getirilmesi muhtemel hizmet kalitesi düzenlemesi nedeniyle Çağrı Merkezleri Derneğinin BDDK’ya iletmek üzere bir öneri taslağı çalışacağı ve ileteceği, tehlike sınıfı düzenlemesi konusu yer aldı.
top of page
bottom of page