top of page

Turkcell Global Bilgi ContactCenterWorld.com’da EMEA Birincisi Oldu



Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği yarışmadan birincilikle döndü. Yurt dışında elde ettiği ödüllere bir yenisini daha ekleyen Turkcell Global Bilgi,  Lizbon’da gerçekleşen ve dünyanın önde gelen çağrı merkezi firmalarının yarıştığı bu önemli organizasyonda “En İyi Müşteri Deneyimi& Uygulaması” kategorisinde birinciliği göğüsleyerek Kasım ayında Las Vegas’ta düzenlenecek dünya finallerine katılmaya hak kazandı. 


Turkcell Global Bilgi “En İyi Müşteri Deneyimi& Uygulaması” kategorisindeki birinciliği, sunduğu çalışma koşulları ve gelişim olanaklarıyla çalışan memnuniyetini artırması, bu memnuniyetle birlikte müşteriye verilen hizmet kalitesini yükseltmesi ve sektörün en yüksek müşteri memnuniyetini yakalayan şirketi olması sebebiyle elde etti. Turkcell Global Bilgi yarışmada farklı müşteri ihtiyaçlarına yönelik geliştirdiği çözüm ve yaklaşımlarla dikkat çekti. 


Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili yaptığı açıklamada; Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en önemli organizasyonlarından olan ContactCenterWorld.com’un düzenlediği EMEA finallerinden geçtiğimiz senelerde olduğu gibi bu sene de çok önem verdiğimiz bir kategoride birincilikle ülkemize döndüğümüz için son derece mutluyuz. Her yıl şirketimizin farklı hizmet alanlarında birincilikle taçlandırıldığı bu önemli yarışmada bu kez müşteri memnuniyeti için yaptığımız sektörde fark yaratan çalışmalarla ub ödüle layık görüldük. Şirket olarak her zaman çalışanlarımızın işteki memnuniyetinin müşteri memnuniyetini doğrudan etkilediğine, şirket başarısının öncelikli olarak çalışanlardan geçtiğine inandık. Bu sebeple çalışma politikamızı mutlu çalışanlara sahip olma vizyonu üzerine kurduk. Geldiğimiz noktada sağladığımız müşteri memnuniyetinin hem yurt dışında hem yurt içinde beğeni toplaması bu vizyonumuzun doğruluğunu destekler nitelikte. Önümüzdeki aylarda Las Vegas’ta düzenlenecek dünya finallerinde ülkemizi temsil edecek olmanın gururunu yaşıyoruz.” dedi. 



Organizasyon Amerika, Asya, EMEA ve Küresel Contact Center World Events kapsamında uluslararası çağrı merkezi endüstrisinin en iyileri buluşturuyor ve çeşitli kategorilerde yarışmalar gerçekleştiriyor. Her yıl farklı bir ülkede düzenlenen bölge finallerinde birinci gelen çağrı merkezleri daha sonra organizasyonun Las Vegas’ta gerçekleştirdiği dünya finallerinde birincilik için yarışıyor.

bottom of page