Dünyanın lider çağrı merkezi Teleperformance olarak, dünya çapında birçok ödül kazanmış çok dilli merkezlerimizde müşterilerimize yüksek kalitede eşsiz müşteri deneyimi sunmaktayız. Her merkezimiz, dünyanın birçok yerinden en yetenekli arkadaşları Teleperformance Ailesi’ne katmak ve uzun yıllar aramızda kalmalarını sağlayabilmek için kozmopolit şehirlerde yer almaktadır. İstanbul «Boğaziçi Deneyimi» de bunlardan bir tanesi. Yakın kıyı (Nearshore) hizmetlerimiz kapsamında ana dil seviyesinde Almanca ve İngilizce konuşan 250 çalışanımızla Almanya’ya ve Türkiye’de yaşayan yabancılara hizmet sunuyoruz. Yakın dönemde bu sayıyı 500’e çıkartmayı planlıyoruz. Orta vadede ise hedefimiz İstanbul lokasyonunda farklı yabancı dillerde yetkin 1000 kişilik bir çağrı merkezi oluşturmak. İngilizce, Almanca, Felemenkçe, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca ya da diğer dilleri akıcı konuşabiliyorsanız siz de bize katılmak ister misiniz?
Türkçe altyazılı tanıtım videomuzu izlemek için: https://www.youtube.com/watch?v=nRRLN0RLrnI&t=59s
İngilizce altyazılı tanıtım videomuzu izlemek için: https://www.youtube.com/watch?v=-L49a3V2cXU&t=79s
Başvuru için: info@tr.teleperformance.com