top of page

Teleperformance Türkiye çalışanları ‘Yaza Merhaba’ Partileri ile Keyifli Anlar Yaşadı!



Teleperformance Türkiye, çalışan memnuniyetini her geçen gün artırma ve en iyi işveren olma hedefiyle çalışıyor. Bu kapsamda 3 ayrı lokasyonda düzelenen “Yaza Merhaba” partileri keyifli anlara sahne oldu.


Türkiye’nin önde gelen dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcıları arasında yer alan Teleperformance Türkiye, çalışan memnuniyeti (ESAT) ve En İyi İşveren (Best Place to Work) programları kapsamında çalışanlarını farklı etkinliklerle buluşturmaya devam ediyor. Yaz döneminin yaklaşmasıyla birlikte İstanbul, Uşak ve Trabzon’da çağrı merkezi çalışanlarına özel düzenlenen  etkinliklerde çalışanlar hem yaza merhaba deme hem de  doyasıya eğlenme fırsatı buldu.


70’i aşkın ülkede, alanında bir dünya lideri olan Teleperformance, çalışan memnuniyeti için küresel ölçekte örnek gösterilen çalışmalara imza atıyor. Teleperformance Türkiye de bu kapsamda bir yandan çalışanlarının kariyer gelişimleri için onları desteklerken bir yandan da hobi ve spor kulüpleri, çeşitli etkinlikler ve keyifli bir çalışma ortamı ile çalışan memnuniyetini artırmaya odaklanıyor.


Etkinliklerde Teleperformance Türkiye ekipleri dart, tavla ve canlı langırt turnuvaları ve aynı zamanda corn pillow, rolling rope, labirent gibi panayır oyunları ile eğlenceli anlar yaşadı. Halat çekme, taşıma su, çuval yarışı, mikrofon sende gibi animasyon içeren etkinlikler de ekip ruhunu pekiştiren ve etkinliğe neşe katan diğer aktivitelerdi. Aynı zamanda etkinliklerde pamuk şekerden Türk kahvesine birbirinden lezzetli ikramlar sunuldu.


Teleperformance hakkında


Dünyanın lider dış kaynak CRM ve çağrı  merkezi hizmeti servis sağlayıcısı Teleperformance; müşteri kazanımı, müşteri memnuniyeti, teknik destek ve borç yönetimi programları ile dünyanın dört bir yanındaki uluslararası şirketlere hizmet veriyor. 2016 yılında şirket, konsolide cirosunu 3.649 milyon Euro olarak bildirdi. Teleperformance Grup, 36 yıllık  deneyimi, 147.000 iş istasyonu ve 217 bin çalışanı ile 74 ülkede 163'ün üzerinde pazara hizmet sağlıyor. Şirket, 340 çağrı merkeziyle dünyanın önde gelen uluslararası firmalarının birbirinden çok farklı olan müşteri kitlelerine 265 dil ve lehçede hizmet sunan programlar yürütüyor.







bottom of page