Müşteri deneyimi yönetimi ve çağrı merkezi hizmetlerinde öncü olan Pusula CX’in, Genel Müdürlük görevine sektörde uzun yıllara dayanan tecrübesiyle Mustafa Cem Toprak atandı.
Şirket, sunduğu yenilikçi çözümler ve yüksek kaliteli hizmetlerle büyümeye devam ederken, bu önemli atama ile Pusula CX müşteri odaklı stratejilerini daha da güçlendirmeyi hedefliyor.
Pusula CX, müşteri deneyimini iyileştirmek adına veri analitiği, şikayet yönetimi ve operasyonel verimlilik konularında sunduğu kapsamlı hizmetlerle tanınıyor. Mustafa Cem Toprak'ın liderliğinde, şirketin sektördeki rekabet gücünü artırması ve müşteri memnuniyetini daha da yükseltmesi bekleniyor.
Mustafa Cem Toprak Kimdir?
Mustafa Cem Toprak, 20 yılı aşkın süredir sektörün çeşitli kademelerinde önemli roller üstlenmiştir. Son olarak Pusula CX'te Genel Müdür Yardımcılığı ve Operasyon ve Müşteri İlişkileri Direktörlüğü yapmıştır. Sektördeki çeşitli firmalarda edindiği deneyimlerin yanı sıra, Toprak'ın iş hayatındaki tecrübeleri geniş bir bilgi birikimi ve deneyimi içermektedir. Pusula CX'teki yeni görevinde, bu bilgi ve deneyimini kullanarak şirketin müşteri deneyimi stratejilerini geliştirmeye ve operasyonel mükemmeliyetini artırmaya devam edecektir.