Kurulduğu 2004 yılından itibaren yeni teknolojilere yatırım yaparak çağrı merkezi dünyasında “Güvenilir iş ortağınız” mottosuyla yükselişini sürdüren Procat, son yıllarda gerçekleştirdiği projeleri ile sektörde adından sıkça söz ettiriyor. Özellikle 2016 yılından itibaren yurt dışı projelere daha fazla yönelen Procat, 2020 yılı itibarıyla pek çok uluslararası BPO projesini de bünyesine dahil etti.
Bu yıl yurt dışında 2 yeni lokasyon daha açmayı planlayan Procat’te yeni dönem, yepyeni bir yapılanmayla başlıyor.
Son olarak Eylül 2021’den itibaren Procat’te Chief Commercial Officer (CCO) görevini yürütmeye başlayan Eniz Akdağ, göreve geldiğinden bu yana ekibiyle birlikte çok sayıda yerli ve global markanın iletişim merkezi yönetimini üstlenerek şirket gelirlerini önemli oranda artırdı. Akdağ, 2023 Nisan Ayı itibarıyla ise Chief Executive Officer (CEO) görevine getirildi.
Daha önce sırasıyla Telsim, Vodafone, Avea, Türk Telekom ve AssisTT gibi sektörünün öncü kuruluşlarının çağrı merkezi ve müşteri hizmetleri operasyonlarında üst düzey yönetici olarak görev alan Akdağ, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunudur. Çağrı merkezi yönetiminin yanında, dönüşüm projeleri, dijital kanallar ve yeni teknolojilerin çağrı merkezlerine entegrasyonu projelerinde de yer alan Eniz Akdağ, evli ve bir çocuk babasıdır.