“Eski köye yeni âdet” getiren anlayışıyla bankacılık sektörüne yeni bir soluk kazandıran ING Bank, daha iyi bir bankacılık deneyimi sunmak için gerçekleştirdiği müşteri memnuniyeti çalışmalarıyla Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri tarafından ödüle layık görüldü.
ING Bank, müşteri memnuniyeti için dijital platformlarda sunduğu hizmetleriyle çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde “Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi Ödülü”nü kazandı.
Strateji ve Süreçler, Sosyal Medya Cevaplama Yönetimi, Operasyonel Personel/Ajans Planlama-Yönetimi, Teknoloji Kullanımı, Sosyal CRM, Kriz Yönetimi, Yenilikçi/Fark Yaratan Uygulamalar olarak belirlenen 7 ana kritere bakılarak yapılan değerlendirme sonucunda ING Bank birincilik ödülünü almaya hak kazandı.
Ödül ile ilgili açıklama yapan ING Bank Müşteri İletişim Merkezi Grup Müdürü Mehmet Akgün şunları söyledi:
“ING Bank olarak, bizim odağımızda müşteri var. Müşterilerimize kolay ve zahmetsiz ürün ve hizmetler sunmak kadar, bu ürün ve hizmetlerin müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarını karşılayıp karşılamadığını takip etmek de aynı derecede önem taşıyor. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi anlamak adına analitik yeteneğimizi sürekli geliştiriyor, mümkün olan tüm kanallardan istek ve ihtiyaçlarını öğrenmeye çalışıyor; bize ulaşan her talebi, kanal farkı gözetmeksizin aynı titizlikle değerlendiriyoruz. Müşterilerimizden gelen öneri ve talepleri takip ederek gerekli aksiyonları en hızlı şekilde almayı kendimize görev ediniyoruz. çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde “Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi Ödülü”nü kazanmamızda, zaman ve mekan tanımayan, müşteri memnuniyetini her şeyin üstünde tutan ve bu memnuniyeti inovatif ürün ve hizmetlerle sağlamaya çalışan bu farklı bakış açımız ve çalışmalarımızın yattığını düşünüyoruz.”
ING Bank, şikayetlere dönüş süresi ve müşterilerden alınan teşekkür oranları baz alınarak yapılan değerlendirme sonucu A.L.F.A Ödülleri’nde üç yıl üst üste birinciliğe layık görülmüştü.