top of page

Derneğimizin Yeni Üyesi ING Oldu




Derneğimizin yeni üyesi, 2008 yılından beri ülkemizde faaliyetlerini sürdüren ING oldu. ING'nin üyelerimizin arasına katılmasının ardından üye sayımız 54'e yükseldi.


ING Hakkında


2008 yılından bu yana yürüttüğü kapsamlı faaliyetleriyle Türkiye bankacılık sektörünün önemli dönüm noktalarında varlık gösteren ING, ülke ekonomisinin gelişimine katkıda bulunmaya devam etmektedir.

ING, uluslararası piyasaların etkin bir katılımcısı ve dünyanın sayılı finans kuruluşlarından olan Hollanda kökenli ING Grubu’nun bir üyesidir. ING Grubu; Avrupa, Kuzey ve Latin Amerika, Asya ve Avustralya’da, 40’tan fazla ülkede faaliyet göstermektedir.

Türkiye’nin 8. büyük özel sektör bankası konumunda bulunan ING, müşterilerine global standartlara uygun, çok boyutlu ve nitelikli finansal hizmetler sunmaktadır.

ING, bankacılı modeli, zaman ve mekan sınırlaması olmaksızın, müşteriye zahmetsiz ve hızlı finansal çözümler sunmaya odaklıdır.

ING; Bireysel Bankacılık, Tüzel Bankacılık ve Kurumsal Bankacılık iş kollarında faaliyet göstermektedir. Banka; İstanbul’daki Genel Merkezi ve Türkiye geneline yayılmış 191 şubesinde bağlı ortakları dahil 3.531 çalışanı ile müşterilerine ulaşmaktadır.

ING; fiziki hizmet ağının yanı sıra 1.104 ATM’si, yaygın bir biçimde kullanılan internet şubesi, geniş kapsamlı mobil bankacılık uygulamaları ve yetkin çağrı merkezi üzerinden de ürün, hizmet ve çözümler sunmaktadır. Bankanın müşterilerine erişim kolaylığı sağlayacak olan ATM ağının geliştirilebilmesi amacıyla Türkiye İş Bankası ve Akbank’la gerçekleştirdiği ATM paylaşım projesi de hizmete sunulmuştur ve ING’nin ATM ağı 12 katına çıkarılmıştır.

ING’nin başlıca hedefleri arasında yeni dönem dijital bankacılığın liderleri arasında bulunmak da yer almaktadır. Banka, bu kapsamda, müşterilerinin verimli ve doğru finansal kararlar almalarını desteklemek üzere, her zaman ve her kanaldan doğru bilgi ulaştırmayı amaçlayan, yenilikçi çözümlere odaklanmıştır.

ING Bank  Çağrı Merkezi, müşterilerle iletişimin sağlandığı en önemli kanallar arasında yer almaktadır. Çağrı Merkezi, üzerinden kredi kartı ve bankacılık işlemleri, şifre ve parola işlemleri, bilgi güncelleme işlemleri gibi müşteri taleplerine cevap verilmekte ve talepler kayıt altında alınmaktadır. Ayrıca, bu kanal aracılığıyla şubelere de hizmet verilmektedir.

Buna ek olarak müşteri bilgilerinin güncellenmesi, ürün ve hizmetlerle ilgili memnuniyetin ölçülmesi gibi süreçler de bu kanal üzerinden yürütülmektedir. 150'e yakın kişiden oluşan iletişim merkezi kadrosuyla hizmetlerini sürdüren ING, Geneysys santral altyapısını kullanıyor.


bottom of page