ÇMD üyeleri arasına Asseco SEE firmasının katılması ile birlikte Derneğe üye olan firma sayısı 46 oldu.
Asseco SEE, yazılım ve hizmet gelirleri bazında Güney Doğu Avrupa’nın ve Türkiye’nin en büyük bilişim şirketlerinden biridir. Şirket, finans, ödeme sistemleri, kamu ve telekom da dahil olmak üzere çeşitli dikey sektörlere yönelik bilgi ve iletişim teknolojileri (ICT) çözümleri sunmaktadır.
Çağrı Merkezi altında aşağıdaki çözümleri sunmaktadır:
• Dinamik Kişisel IVR
• Otomatik Dış Arama Çözümü
• Ses/Ekran Kayıt Sistemleri
• Müşteri Memnuniyet Çözümleri
• IVN-Akıllı Dış Arama Sistemi
• Gerçek Zamanlı Performans Yönetimi
• Konuşma Tanıma
• Müşteri Temsilcisi Desktop
Asseco SEE hisseleri, Ekim 2009 yılından bu yana, Varşova Menkul Kıymetler Borsası’nda işlem görmektedir. Asseco grubu 40 ülkede 18.000’den fazla çalışana sahiptir. Güney Doğu Avrupa Bölgesi’ndeki 15 büyük bankanın 10’dan fazlası Asseco SEE tarafından sunulan çözüm ve hizmetleri kullanmaktadır.
Asseco See Türkiye; müşterisi olan bankalar ve diğer ticari kuruluşlara sunduğu sanal pos hizmeti kapsamında; 1998 yılından beri kendi bünyesinde teknik destek çağrı merkezi hizmeti sunmaktadır. Halen 68 müşteri temsilcisi ve yöneticisi ile sürdürülen operasyon çerçevesinde; 1., 2. ve 3. Seviye destek hizmetleri sağlanmaktadır. 7/24 esasında ve Asseco See Türkiye’nin kendi lokasyonunda yürütülen Inbound operasyonda görevlendirilen personel, ağırlıklı olarak mühendislik fakültelerinden mezun kişiler arasından seçilmekte ve şirket içi teknik eğitimler ile “Softskill” eğitimlere tabi tutulmaktadırlar.