Callart Çağrı Merkezi 25 yılı aşkın Bilişim Tecrübesi ve birikimiyle İzmir’de hizmet vermektedir.
Kuruluş amacı kurumsal müşterilerinin stratejik ortağı olarak, Çağrı Merkezi ihtiyaçlarını rekabetçi fiyat ve hizmet kalitesiyle karşılamak; müşterilerine hızlı, kaliteli ekonomik çözümler sunmaktır. Bu amaçla sektöre yenilikçi, hırslı ve rekabetçi bir alt yapıyla yeni bir soluk getirmeyi amaçlamaktadır.
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ile sürdürülebilir yönetim ve kalite standartlarına sahiptir.
Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik sunabileceğimiz kurumsal çözüm alanları şunlardır:
Müşteri Hizmetleri (Inbound)
Telesatış / Telemarketing (Outbound)
Satış Sonrası Memnuniyet Aramaları (CareCall)
Sesli Yanıt Sistemi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
7/24 Teknik Destek / Yardım Masası
Tahsilat Aramaları
Raporlama ve daha fazlası…