top of page

CMC, Sosyal Medya Yönetiminde Dünya Şampiyonu Oldu



CMC, çağrı merkezi sektörünün uluslararası en prestijli organizasyonlarından olan Contact Center World tarafından düzenlenen, sektörün en iyilerinin belirlendiği yarışmanın dünya finallerinde çok önemli bir ödüle layık görüldü. Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, 14 Kasım gecesi Las Vegas’ta düzenlenen bu önemli ödül töreninde, dünyadaki çağrı merkezleri arasında, “En İyi Sosyal Medya Yönetimi” kategorisinde birincilik ödülünü aldı. 


CMC Satış ve Pazarlama Direktörü Aslı Avan, bu önemli ödülle, ülkemizi dünya çapında başarılı bir şekilde temsil etmekten dolayı büyük bir gurur ve mutluluk duyduklarını belirterek şunları söyledi: “Sosyal medya alanında sunduğumuz hizmetlerle dünyadaki diğer çağrı merkezlerine örnek olmaya devam ediyoruz. Türkiye’de de bu alanda hizmet sunmayı planlayan firmalarla bir araya gelerek, deneyimlerimizi aktarmak isteriz. Sosyal medyada özel müşteri deneyimi yaşatmak üzerine kurgulanmış hizmetlerimiz, müşteri memnuniyetinin ve marka sadakatinin artmasına destek oluyor.” 


CMC Operasyon Direktörü Hicran Alparslan bu büyük ödül için şunları söyledi: “Müşterilerimiz her zaman en iyisini hak ediyor. Kullandığımız teknoloji, operasyonel mükemmeliyetçilik anlayışımız ile birleşince katma değerli müşteri deneyimi kaçınılmaz oluyor. Sosyal medya hizmetini birçok dilde, 7 gün 24 saat özveri ile sunan ekibimiz bu ödülle başarısını bir kez daha taçlandırdı.” 


CMC, aynı yarışmanın EMEA Bölgesi finallerinde de “En İyi Sosyal Medya Yönetimi” kategorisinde birincilik ödülünü almıştı.

bottom of page