Türk Telekom Grup Şirketi ve çağrı merkezi sektörünün liderlerinden AssisTT T.C Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü İşletmesi ile sözleşme imzaladı. AssisTT, Alo Gıda 174 çağrı merkezini arayan vatandaşlara gıdayla ilgili ihbar, talep, şikâyet, memnuniyet, öneri ve bilgi edinme başvurularının kaydı, yönetimi ve sonuçlandırılması konularında hizmet vermeye başladı.
Türkiye genelinde 19 şehirde 21 çağrı merkezine sahip contact center şirketi AssisTT, T.C Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü İşletmesi ile sözleşme imzaladı. AssisTT Alo Gıda 174 hattından vatandaşların talep, şikayet, öneri ve bilgi edinme başvurularını karşılayacak.
AssisTT Hakkında
AssisTT, Kasım 2007’de yüzde 100 Türk Telekom iştiraki olarak kuruldu. Geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine geçen AssisTT, satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing gibi birçok alanda müşterilerine çözüm sunan bir contact center şirketidir.
Türkiye genelinde 19 şehir ve 21 ayrı lokasyonda yaklaşık 10 bin çalışanıyla hizmet veren AssisTT, bir müşteri irtibat noktasıdır. Türk Telekom grubuna ek olarak birçok kamu kurumu ve özel şirketlere stratejik yol arkadaşı olarak hizmet vermektedir. Türkiye’nin en büyük ikinci çağrı merkezi AssisTT, kısa zamanda alanında standartları belirleyen şirket olmayı hedeflemektedir.