Türk Telekom Grup Şirketi ve contact center sektörünün liderlerinden AssisTT 15-17 Ocak tarihlerinde Abant’ta gerçekleştirdiği “Hedef Dört Dörtlük AssisTT” çalıştayı ile 2015 hedeflerini belirledi.
Türkiye genelinde 19 şehirde 21 çağrı merkezine sahip contact center şirketi AssisTT’in 160’dan fazla yöneticisi “Hedef Dört Dörtlük AssisTT” çalıştayında buluştu. 15-17 Ocak tarihlerinde Taksim International Abant Palace’ta bir araya gelen yöneticiler şirketin hem 2014 yılını değerlendirdi hem de 2015 stratejilerini belirledi.
Çalıştayın akşam yemeğinde yapılan takdim töreninde ise 2014 yılında gerçekleştirilen projelerde başarılı olanlara ödülleri AssisTT Genel Müdürü Ali Dülgeroğlu tarafından verildi. Çalıştaydan çıkan sonuçlar şirket içinde 2015 yılında yapılacak projelere ilham kaynağı oluşturacak.