Yönetim Kurulu Üyelerimiz ile 29 Mart’ta online olarak gerçekleştirdiğimiz Yönetim Kurulu Toplantımızda bir araya geldik ve salgın koşullarında sunulan hizmetler ve süreçlere ilişkin güncel bilgi alışverişi yaptık. Davetimiz üzerine toplantımıza misafir olan CCR Türkiye CEO’su Türker Erkin, çağrı merkezlerine hizmet sunan teknoloji firmaları açısında bir durum değerlendirmesi yaptı ve müşteri deneyimi alanındaki teknolojik gelişmelere ilişkin yenilikleri bizlerle paylaştı.
Toplantımızın devam eden bölümünde, ISO18295 Müşteri Hizmetleri Standardı kapsamında belgelendirme denetimlerini gerçekleştirdiğimiz üyelerimizden Yataş firmasının çağrı merkezi yöneticileri Bahar Dinç ve Görkem Aydın’ı da misafirimiz oldu. Başarıyla geçen denetim sürecine ilişkin deneyimlerini ve görüşlerini aktaran Bahar Dinç ve Görkem Aydın’ı, hak kazandıkları belge için yönetim kurulu üyelerimiz tebrik ettiler.
Toplantımıza ayrıca her yıl büyük bir keyifle organize ettiğimiz ÇMD Altın Kulaklık Ödülleri’nin beşincisinde birinci olan çalışma arkadaşlarımızı da ağırladık. Çağrı merkezi sektöründe çalışan müşteri temsilcileri ve takım liderlerinin katılabildiği yarışmamızda bu yılın kazananları “Bu İşi Seviyorum Çünkü’’ kategorisinde Aykut Özgür, ’’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikâyesi” kategorisinde Ayşegül Sağlam ve “En Yaratıcı Çalışma Ortamı” kategorisinde ise Salih Gürkan Haklı ile Yönetim Kurulu Üyelerimiz hem çok keyifli bir sohbet gerçekleştirdi hem de tebriklerini ilettiler.
Toplantımız, her yıl Derneğimiz tarafından gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Pazar Araştırmamız ve 14 Nisan’da gerçekleşecek olan geleneksel ÇMD 6. Takım Liderleri Zirvemizin hazırlıklarıyla ilgili güncel bilgilendirmelerin yapılmasını ardından son buldu.