top of page

2024 Stevie Ödülleri'nden ATOS Müşteri Hizmetleri’ne 4 Ödül Birden

Güncelleme tarihi: 31 Eki 2024

Olağanüstü müşteri hizmetleri sunma konusundaki kararlılığıyla tanınan Atos Müşteri Hizmetleri, 2024 Stevie Ödülleri'nde bir kez daha onurlandırıldı. Bu ödül, daha önce 2019, 2022 ve 2023 yıllarında dünya çapında düzenlenen programlarda “Yılın Şirketi” seçilen şirketin başarı geçmişine dayanıyor.  Şirket bu yıl da farklı kategorilerde dört ödül kazanarak kazanma serisini sürdürdü. Atos bu ödülleri sadece müşteri hizmetleri için değil, aynı zamanda SAP Mükemmellik Merkezi Programı aracılığıyla BT mükemmelliği için de aldı.


 Atos Müşteri Hizmetleri aşağıdaki ödüllere layık görüldü. 

  • Yılın Şirketi: ATOS: ALTIN

  • Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı: ATOS: GÜMÜŞ

  • Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi: ATOS: BRONZ

  • Müşteri Hizmetleri Çözümü: ATOS & AGESA: GÜMÜŞ

 

Bu ödüller, Atos'un uzmanlığını ve yerel ve küresel pazarlarda müşteri hizmetleri mükemmelliği ve teknolojik inovasyon çıtasını sürekli yükseltme konusundaki kararlılığını bir kez daha teyit etmektedir.



Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page