top of page

2015-2019 Ulusal e-Devlet Stratejisi ve Eylem Planı Projesine ÇMD Desteği



T.C Ulaştırma, Denizcilik ve Haberlesme Bakanlığı tarafından 23 Aralık tarihinde Ankara Mövenpick Hotel’de düzenlenen “ Vatandaş ve e- Devlet Ara Yüzünde Çağrı Merkezleri” konulu çalıştaya ÇMD de davet edildi ve çalıştaya YK Başkanımız Metin Tarakçı ile birlikte  Genel Sekreterimiz Demet Koçkal katılım gösterdi. 


Kamu sektöründe hızla gelişen vatandaş odaklı hizmet anlayışının ve çağrı merkezi hizmetleri kullanımının geleceğine ışık tutan bu önemli toplantıda mevcut durum değerlendirilirken, ihtiyaçlar tespit edildi ve öneriler paylaşıldı. Çalıştayın ertesi günü JW Marriott Hotel’de gerçekleşen projenin açılış toplantısı ise T.C Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Lütfi Elvan’ın açılış konuşmasıyla gerçekleşti. 

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page