top of page

ÇMD, 1 Yılını Doldurdu



03 Kasım 2008 tarihinde kurulan ÇMD birinci yılını doldurdu. Kuruluşumuzdan bu yana gerçekleştirdiğimiz faaliyetler ve projelerle hedeflediğimiz referans kuruluş olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.

Geçtiğimiz bir yılda neler yaptık;

  • Kasım 2008; Dokuz kurucu üyenin bir araya gelmesiyle kurulduk,

  • Aralık 2008; İlk Olağan Genel Kurul Toplantımızı gerçekleştirdik,

  • Aralık 2008; Yönetim Kurulumuzu ve derneğimizin organlarını belirledik,

  • Ocak 2009;  Kuruluşumuzu ve misyonumuzu paylaşmak üzere basın toplantısı düzenledik,

  • Şubat 2009; Öncelikli hedeflerimizi belirledik ve çalışma gruplarımızı oluşturduk,

  • Mart –Nisan 2009; Çalışma gruplarımız ilk toplantılarını gerçekleştirdi ve yol haritalarını oluşturdu,

  • Haziran 2009; Uzman Personelimiz göreve başladı,

  • Haziran 2009; “Call Center Magazine” dergisi ile ÇMD Bülteni için anlaşma yaptık,

  • Haziran 2009; Sektör standartlarını belirlemek üzere ön çalışmalara başladık,

  • Ağustos 2009; Call Center Magazine ÇMD Bülten’in ilk sayısını çıkardık,

  • Ağustos 2009; Yedi yeni üye kurumun katılımıyla büyümeye devam ettik,

  • Ağustos 2009; T.C Ulaştırma Bakanlığı ile sektör sorunlarımızı paylaşmak üzere ilk görüşmemizi gerçekleştirdik,

  • Eylül 2009; T.C Ulaştırma Bakanlığı ile ikinci görüşmemizi gerçekleştirdik ve birlikte yürüteceğimiz çalışma programı üzerinde konuştuk,

  • Ekim 2009 ; Call Center Magazine ÇMD Bülten’in ikinci sayısını çıkardık,

  • Ekim 2009; Call Center Fuarı ve Konferansı Etkinliğinde fuar katılımcısı olarak yer aldık,

  • Ekim 2009; ÇMD Gelişim Akademisi Projesinin lansmanını yaptık ve 2010 itibariyle hayata geçirmek için çalışmalara başladık. 

bottom of page