top of page

Çağrı Merkezleri Derneği, Tepe Çağrı Merkezi’nin Müşteri Hizmetleri Kalitesini Bir Kez Daha Tescilledi



Merhaba,

 

İçinde bulunduğumuz Covid-19 salgınının etkisini kaybetmesi anlamında çok büyük bir değişim söz konusu olmadığından, tedbirli yaşam kurallarını hem özel hem de iş hayatımızda uygulamaya devam ediyoruz.


Önceki sayımızda da ifade ettiğim gibi bu süreci  ve  kısıtlamaları sektörümüz açısından değerlendirdiğimizde, özellikle sosyal mesafenin korunması ve maske kullanımının zorunlu olması, çağrı merkezi çalışanlarının tamamının ofisten çalışmaya başlamalarını mümkün kılamıyor. Bu nedenle de tüm üyelerimize ilettiğimiz tavsiye kararımızda, ofislere geçiş planlamalarının, 31 Aralık 2020 tarihine kadar ertelenmesi gerektiğini, konu hakkında dikkat edilmesi gereken hususları tüm yönleriyle detaylı olarak açıkladığımız bu çalışmamızda belirttiğimizi bir kez daha buradan paylaşmak isterim.

Artık geleneksel hale gelen, bizi en çok heyecanlandıran ve beğenilen etkinliğimiz Takım Liderleri Zirvemizin 5.sini bu sene uzaktan web seminer olarak gerçekleştireceğiz. 6 ekim tarihinde birbirinden değerli konuşmacılarımızı, sektörümüzün genç liderleriyle buluşturacağımız çok keyifli bir program hazırladık, duyurduk.  İçeriğimizi ihtiyaca göre belirlemek adına, Yönetim Kurulu Üyelerimizin görüş ve yönlendirmelerini aldık. Uzaktan ekip yönetimi, kaygı yönetimi, özgüven gelişimi, değişime uyum konuları öne çıkan konu başlıkları olduğundan programımızı bu yönde hazırladık. İşimizin meslek olarak görülmesi ve Takım Liderlerimizin kişisel-mesleki gelişimleri için çok önemsediğimiz etkinliğimize şimdiden ilginin yüksek olması bizi gerçekten çok mutlu etti. Rekor düzeyde katılım beklediğimiz zirvemizin detaylı sonuçlarını sonraki sayımızda sizlerle mutlaka paylaşacağım.

Sektörün bilgi merkezi olarak yıllık sektör verilerini derlediğimiz pazar araştırmamız için de ön hazırlıklara başladığımız bir dönemdeyiz. Öncelikle araştırmamıza katılacak olan firma sayısını arttırmak üzere çalışmalarımıza yoğunlaştık. Önümüzdeki günlerde soru setlerimiz gözden geçirilerek gerekli değişiklikler yapılacak ve Kasım-Aralık ayı içerisinde de firmalardan ankete katılarak bilgilerini paylaşmalarını isteyeceğiz. Verilerin toplanması ve analizlerin yapılmasını takiben de her yıl olduğu gibi en geç Şubat 2021 tarihinde sonuçları açıklayacağız.

Çağrı merkezi sektörünü temsilen Dernek olarak kamuoyuna vermek istediğimiz mesajlarımızı ve paylaşmak istediğimiz bilgileri basın mensuplarıyla video röportaj şeklinde gerçekleştirmeye devam ediyoruz. Son dönemde de oldukça başarılı yansımaları olan yayınlar yaptık. Tüm bu yayınlara, röportajlarımıza ve basın yansımalarıma web sitemizden ulaşabileceğinizi hatırlatmak isterim.

Bir sonraki sayımızda görüşmek üzere, hepinize sağlıklı günler dilerim.


ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı

S.Rengin Ağılönü


bottom of page