Diction and Effective Speaking
Seminer Hakkında
‘Üç şeyin geri dönüşü yoktur; ağızdan çıkan sözün, yayından çıkan okun, kaçırılan fırsatların’
Kendini doğru ifade edebiliyor olmak, bildiğini karşı tarafa doğru aktarabiliyor olmak kişinin iş ve özel yaşamındaki en önemli meselelerinden biridir. Telefonda Etkili Konuşma eğitimi, bu gerçekten yola çıkarak dilin doğru kullanılması, iletişimin istenilen düzeye taşınması, telefonda bilginin doğru aktarılması ile ilgili tekniklerin paylaşılmasını hedeflemektedir.
Hedef Kitle
İç ve dış müşteri ile yüzyüze veya telefonda iletişim kuran çalışanlar
Hedefler
Bu seminer sonunda katılımcılar:
-
Türkçe'yi doğru ve etkili kullanarak başarılı iletişim kurabilme yeteneklerini geliştirebilecek,
-
Konuşma sırasında dikkat etmeleri gereken ses/nefes, vurgu/tonlama ve diksiyon/fonetik konularında hem ipuçları alarak, hem de uygulamalar yaparak becerilerini geliştireceklerdir.
Yöntem
Eğitimde paylaşılan bütün tekniklerin bireysel uygulamaları yaptırılarak beceri kazanımı ve gelişimini hızlandırma
Aktif katılımlı ve etkili sunum ile kapsamlı bilgilendirme
Süre
2 gün
İçerik
Doğru ve etkileyici konuşmanın önemi
-
Şirket sizsiniz
-
Kişinin hayata, işine ve kendisine bakış açısı (Pozitif iş tanımı)
-
Telefonda iletişim
-
İletişim Tarzları
-
Ses/nefes
-
Sesin doğru kullanılması
Kendini ifade etmek
-
Vurgu ve tonlama
Baskı altında öfke kontrolü /öfke içinde ses kontrolü
-
Diksiyon/arkitülasyon
Konuşma hızı
-
Telefonda iyi bir konuşmacı olmak için, iyi bir dinleyici olmak
Dinleme
Empati/paradigma
-
Bilgilenme ve bilgiyi doğru aktarma ile ilgili ipuçları
Şive ve aksanla başa çıkma
Türkçede sık yapılan hatalar
Eğitim, seminer ve kurslarımız hakkında detaylı bilgi almak ve başvurular için info@mdyd.org adresinden bize ulaşabilirsiniz.